Aki a hétvégén szeretne megmártózni a kétütemű hangulatban látogasson el a Trabant-Wartburg Klub őszi találkozójára. A részletekért mellékelem levelüket:
Ezúton szeretnénk benneteket meghívni Egyesületünk 2011 évi Őszi Találkozójára.
A találkozó helyszíne: a RETRO Cash&Carry áruház parkolója, Budapest, XI. Kondorosi út 4/b (a Kondorosi út, Fehérvári út, és a Lágymányosi híd felé vezető Szerémi út közé eső szakasza).
Időpontja: 2011. október 8. szombat. Gyülekező 09. 00 órától, megnyitó 10. 00 kor
A Retro Áruház vezetőségével sikerült megállapodni egy „esőnap”-ban is! Amennyiben szombaton 10. 00 órakor is „reménytelenül esne az eső”, akkor vasárnap 09. 00 órai kezdettel fogjuk megtartani találkozónkat. Belépés klubtagoknak ingyenes, nem tagoknak 1000 Ft/autó.
Az áruházban csak vevő kártyával lehet vásárolni, de a cég lehetőséget biztosít minden klubtagunknak, hogy akár lakossági, akár céges vevőkártyát váltson, és kedvező áron vásárolhasson élelmiszert, illetve vegyi árut. Így egyben lesz egy „óriási büfénk” is, méghozzá a nagyobb bevásárló központokkal vetekedő áron.
A találkozó programjai: megnyitó 10.00 órakor, majd kötetlen dumaparti, alkatrész csere-bere, ahogy egy ilyen szezonvégi parkolós találkozón az lenni szokott:-) Leg értékeléssel, műsorvezetéssel nem fogjuk zavarni a csevegni kívánó résztvevőket, a lényeg hogy pár órára megmutathatjuk egymásnak járműveinket, kötetlenül beszélgethetünk.
Megunt, nem kereskedési célzattal beszerzett alkatrészek csereberéje csomagtartóból, géptetőn/csomitetőn a résztvevők számára ingyenes lehetőség. Asztalra, földre kipakolni nem lehet. A részünkre biztosított területen kívüli „kéretlen” árusokat az áruház biztonsági szolgálata eltávolítja.
Felhívás!
Egyesületünk „rendezvényei színesítésére” -talán a szépemlékű, de egy találkozón „kedves” résztvevők által szétbarbarizált fordított kormányműves Trabi helyett- vásárolt egy BMA AMICA 50SP nevű 3 kerekű 50 köbcentis mopedautót. Az „autó” tulajdonképpen üzemképes, de az 50-es variátoros motorja nem igazán elégséges. Keresünk olyan klubtagot, aki járműmérnöki vérrel/képességgel rendelkezik, és kedve lenne segíteni nekünk egy 100-as Piaggio blokk beépítésének megtervezésében. Feladat valójában motorfordulat/áttétel számolása hogy a meglévő lehajtóműbe miként csatlakozhat, milyen áttételezési szükséglettel a motor. Illetve feladat még a számolás után, egy egyszerűbb motortartó konzol átgondolása, megtervezése. Egy másik motort már kaptunk a Tolna Megyei Járműbarát Egyesület vezetőjétől, Gergely Pétertől ajándékba.