Veteránszabászat - Utolsó kommentek
blfr2@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://veteranszabaszat.blog.hu/2012/05/26/kisauto_a_garazsomban/full_commentlist/1#c38794746
Válasz erre: Kisautó a garázsomban
2020-08-10T15:16:16+02:00
2020-08-10T15:16:16+02:00
Papayango
http://blog.hu/user/1309805
<a href="https://veteranszabaszat.blog.hu/2012/05/26/kisauto_a_garazsomban?full_commentlist=1#c37445274" class="reply_nick_577154" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37445274 );">@veteránszabászat</a>: na közben nicket váltottam. Én nem látok semmi problémásat a dobfékekkel, vagy a szellőzéssel kapcsolatban, de hát nem vagyunk efformák. Egy nagy felújítás kemény dió, tényleg. Egy működő autószerelő műhely, legalabb 2 autónyi munkaterület, lakatoláshoz a cuccok...
https://veteranszabaszat.blog.hu/2012/05/26/kisauto_a_garazsomban/full_commentlist/1#c37445274
Válasz erre: Kisautó a garázsomban
2019-07-21T11:52:58+02:00
2019-07-21T11:52:58+02:00
veteránszabászat
http://blog.hu/user/577154
<a href="https://veteranszabaszat.blog.hu/2012/05/26/kisauto_a_garazsomban?full_commentlist=1#c37443654" class="reply_nick_169135" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37443654 );">@fosdapass</a>: Szia, pont úgy áll, ahogy vettem, nem jutottam el a felújításig. Időközben vettem és eladtam pár R4-est, volt, hogy használtam is egyet 2 évig. A posztban szereplő darab egyelőre vár a sorsára, de valószínűleg használós autó nálam sosem lesz belőle. Sajnos a 6 voltos rendszere, a dobfékei és az, hogy nem lehet levegőt juttatni az utastérbe nagy mennyiségben, nálam parkolópályára tette a kisautót. Ha felújítom, akkor szobor szerepet kap majd.
https://veteranszabaszat.blog.hu/2012/05/26/kisauto_a_garazsomban/full_commentlist/1#c37443658
Válasz erre: Kisautó a garázsomban
2019-07-20T17:18:55+02:00
2019-07-20T17:18:55+02:00
fosdapass
http://blog.hu/user/169135
<a href="https://veteranszabaszat.blog.hu/2012/05/26/kisauto_a_garazsomban?full_commentlist=1#c37443654" class="reply_nick_169135" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37443654 );">@fosdapass</a>: bocs a hülye nickért, de dühös lehettem a zindekszre épp
https://veteranszabaszat.blog.hu/2012/05/26/kisauto_a_garazsomban/full_commentlist/1#c37443654
Válasz erre: Kisautó a garázsomban
2019-07-20T17:16:40+02:00
2019-07-20T17:16:40+02:00
fosdapass
http://blog.hu/user/169135
Szia, sok reményt nem fűzök a válaszhoz, de azért megkérdem, hogy alakul fenti R4-ed felújítása? Esetleg rámcsöröghetsz majd, mert én is pont ilyen járgánnyal küzdök, hasonló paraméterekkel. Igaz 7 évvel később...<br />
Huszas, 446875öt
https://veteranszabaszat.blog.hu/2012/07/14/az_uszo_auto/full_commentlist/1#c17605505
Válasz erre: Az úszó autó
2012-08-23T07:10:51+02:00
2012-08-23T07:10:51+02:00
zsigus
http://blog.hu/user/127656
Nyert,a legszebb cabrio díjat a Lotus Retro Concours D'Elegance Veteránautó Szépségversenyen tavasszal!:)
https://veteranszabaszat.blog.hu/2011/06/21/szepseges_mercedes/full_commentlist/1#c13852304
Válasz erre: Szépséges Mercedes
2011-06-27T21:13:14+02:00
2011-06-27T21:13:14+02:00
síwax
http://blog.hu/user/586734
Nagyon valószínű, hogy akkoriban a repülőgépgyártásból vehették át a könnyebb, és mégis erősebb megoldásokat. A sífutóbotok gyártásánál is ez időtáj váltottak a mogyoró és a nádbotok után az alumíniumra. Ezt követte az üvegszálas bot, (nem tudom, h. az autógyártásnál volt-e ilyen kísérlet) amely adott esetben szilánkokra törik. Hosszú ideje a cárbon viszi a pálmát, de legújabban vegyes eljárással habcsók könnyű síbotokat gyártanak.
https://veteranszabaszat.blog.hu/2011/05/24/mennyibe_kerul_3/full_commentlist/1#c13702103
Válasz erre: Mennyibe kerül?
2011-06-09T12:58:49+02:00
2011-06-09T12:58:49+02:00
andor26
http://blog.hu/user/596416
nem csak kiállítás, sofőrrel használhatók az autók, például veterán autós bortúrára, elég egyedi elképzelés<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://www.facebook.com/Apponyi.Kiskastely">www.facebook.com/Apponyi.Kiskastely</a>
https://veteranszabaszat.blog.hu/2011/05/11/hihetetlen_lemeztelenites/full_commentlist/1#c13482800
Válasz erre: Hihetetlen lemeztelenítés
2011-05-14T21:26:06+02:00
2011-05-14T21:26:06+02:00
síwax
http://blog.hu/user/586734
Én midig azt hittem, hogy minden elem mindenhol össze van hegesztve, kivéve azt az egyet melyet adott esetben javítani kell.<br />
Jók az ilyen írások, mint pl. ez is, hisz egy méter ködöt fújt el párás szemüvegem elől.<br />
Jánosnak megemelem a kalapom, mert az olvasottak szerint nagyon sokat tudhat az idősebb járgányokról.
https://veteranszabaszat.blog.hu/2011/03/24/egy_peugeot_ket_fabian_es_egy_bekrepalt_hatso_futomu/full_commentlist/1#c13023006
Válasz erre: Egy Peugeot, két Fábián és egy bekrepált hátsó futómű
2011-03-25T20:46:43+01:00
2011-03-25T20:46:43+01:00
síwax
http://blog.hu/user/586734
Tágas, jól felszerelt ez a Harcos műhely. Érezhető a szaktudás a precíz munkán.
https://veteranszabaszat.blog.hu/2011/02/28/title_1608196/full_commentlist/1#c12999407
Válasz erre: 104-es történet
2011-03-23T18:29:54+01:00
2011-03-23T18:29:54+01:00
Kutyacsont
http://blog.hu/user/588947
A történethez hozzáfűzném, mikor megemlítettem félve Jánosnak, hogy lehet ki kell szedni megint a motort ezt válaszolta: És? Reggel kijössz vele és délután azzal mész haza. Így is történt. Vaj kuplung. Még kipufogót kell cserélnem és egy karbi állítgatás is ráfér. Amúgy 20 ezer forint volt az autó, úgyhogy ezt a pár apróságot elnézem neki.
https://veteranszabaszat.blog.hu/2011/03/17/szombati_tetofedes/full_commentlist/1#c12999294
Válasz erre: Szombati tetőfedés
2011-03-23T18:15:24+01:00
2011-03-23T18:15:24+01:00
Kutyacsont
http://blog.hu/user/588947
Ezt a batárt én is kipróbálnám. Hatalmas és robosztus. Arányai miatt nem látszik, hogy valójában mekkora. Gyönyörű autó lesz.
https://veteranszabaszat.blog.hu/2011/03/17/szombati_tetofedes/full_commentlist/1#c12947021
Válasz erre: Szombati tetőfedés
2011-03-19T00:10:38+01:00
2011-03-19T00:10:38+01:00
síwax
http://blog.hu/user/586734
<a href="http://veteranszabaszat.blog.hu/2011/03/17/szombati_tetofedes?fullcommentlist=1#c12946814" class="reply_nick_577154" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12946814 );">@veteránszabászat</a>: A kék swix hideg hóra való rúdwax. A piros klister tubusban van, és vizes hóban jól kapaszkodik. Ezt a tulajdonságát kihasználva már autógumira is kenték meredek utakon, hogy a kerék ne pörögjön ki. Mikor nincs hóláncod, jó hasznát veszed.
https://veteranszabaszat.blog.hu/2011/03/17/szombati_tetofedes/full_commentlist/1#c12946814
Válasz erre: Szombati tetőfedés
2011-03-18T23:31:57+01:00
2011-03-18T23:31:57+01:00
veteránszabászat
http://blog.hu/user/577154
<a href="http://veteranszabaszat.blog.hu/2011/03/17/szombati_tetofedes?fullcommentlist=1#c12946056" class="reply_nick_586734" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12946056 );">@síwax</a>: Sajnos csak a tető, (nagy sóhaj) csak a tető. Egyébként kék swix vagy piros klister? :)
https://veteranszabaszat.blog.hu/2011/03/17/szombati_tetofedes/full_commentlist/1#c12946056
Válasz erre: Szombati tetőfedés
2011-03-18T22:00:32+01:00
2011-03-18T22:00:32+01:00
síwax
http://blog.hu/user/586734
Remélem nem csak a tető elkészítése vár Jánosra! Szívesen tennék egy próbautat az elkészűlt batárral.